Mikonomi online award – Dream away

Min blog er blevet nomineret til en award. WHAT? Ja, mit lille hjørne af internettet, en award.

For tre uger siden tikkede der en mail ind i min indbakke, de første sætninger i mailen roste min blog til skyerne. Jeg var enormt smigret og kunne ikke helt forstå det.
Længere nede i mailen, står der at min blog er nomineret til en award på www.mikonomi.dk
Det var næsten ikke til at tro det, i første omgang troede jeg at det var en scam, men alligevel ikke helt, da mailen virkede reel nok, og der blev ikke bedt om kontonumre eller adgangskoder. Så jo, den var god nok, og jeg er lykkelig.

Mikonomi er en side, som hjælper deres brugere med at få overblik over forskellige finasielle produkter. I sammenhæng med siden er der oprettet en blog, der lige for tiden laver awards for forskellige typer af blogs, eksempelvis har de lige afholdt en for indretningsblogge.

Nu er de kommet frem til bogbloggene.
Hele denne award handler om, at ikke alle har råd til at rejse ud og opleve verdenen. Det er dyrt og nogen føler at de glip af en masse.
Det Mikonomi vil fortælle med denne award, er at man kan komme på fantastiske rejser i sin egen baghave eller på sin egen altan. Alt det kræver er en god bog, der kan tage sin læser afsted til verdner, lande, tider, planeter, man sjældent vil kunne betale sig til at opleve på egen krop.
Men! Hvilken bog skal man dog vælge, hvad er godt, og hvad er skidt, hvilken genre passer til mig? Det er her bogbloggerne kommer ind i billedet. En bogblog kan give dig et ret godt billede af om hvilken bog der er noget for dig, og hvad du skal gå i gang med næste gang.

awardbil

Jeg er dybt beæret over denne nominering, og jeg vil gerne sige tak til mikonomi for nomineringen, samt ønske de 24 andre bogblogs held og lykke.

I kan stemme på jeres favoritblog her: http://www.mikonomi.dk/blog/2015/07/mikonomi-award-dream-away/

Skriv et svar

