Vlog workshop på Herlev Bibliotek

Nu sker der noget rigtig spændende. Der er opstået et samarbejde mellem Herlev Bibliotek, bog-vlog.dk og mig. Frugten af dette samarbejde er blevet til en vlog workshop, d. 12. maj på Demoteket på Herlev bibliotek. Det bliver en superhyggelig dag, hvor man kan komme ned og deltage i vores vlog challenge d. 12. maj, eller selv lave dit svar på challenge og sende den til cely@herlevbibliotek.dk.

Hvad er det så for en challenge jeg snakker om? Jo, nu skal I se, vi har lavet en lille film, der forklare det hele. Klik her

Hvis det gik lidt for hurtigt med hvad de ti udfordringer var, så skriver jeg dem lige igen.
1. En bog fra biblioteket.
2. En Young-adult favorit.
3. En positiv overraskelse.
4. En bog, der vil blive hos dig for altid.
5. En bog du har valgt udelukkene på grund af forsiden.
6. En bog, der er blevet filmatiseret.
7. En dystopi.
8. En bog du har fået anbefalet af en ven.
9. En bog af din yndlingsforfatter.
10. En bog du burde have læst, men aldrig har nået…

Man kan mixe og sammensætte som man vil, og hey, det kan jo være at der er én bog, der passer på flere af udfordringerne og så er det jo bare win-win.

I her her nedenfor se hvordan bl.a. jeg og Nanna, som er ansat på Herlev bibliotek har løst udfordringen.

Nannas vlogchallenge
Min vlogchallenge

Jeg håber meget at I deltager, og endnu mere at I dukker op d. 12. Maj, der vil være en masse hygge og snak om bøger.

Følg med på eventet på Facebook.

 

One thought on “Vlog workshop på Herlev Bibliotek

  1. Hvor fedt med sådan en dag og udfordring!
    Jeg får nok ikke lige mulighed for at dukke op (selvom jeg gerne ville), men jeg vil nu alligevel se, om ikke jeg lige kan få klemt en video ind i programmet inden da!

    OG ‘Snow Queen’ er jo for pokker da også bare så smuk, at alt andet kan være ligemeget (selvom jeg nu tror indholdet også er fint). 😛

Skriv et svar

